Politica de livrari

Toate comenzile înregistrate vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid.

Taxa de livrare este de 14.9 lei per colet. Transport gratuit la comenzi de la 250 lei.

Termenul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare de la expedierea coletului din depozit.  În zilele de weekend (sâmbătă și duminică) nu se livrează. De asemenea timpul de livrare poate varia in functie de perioada (In timpul sarbatorilor pot exista intarzieri)

O precomandă este o comandă plasată pentru un articol care nu a fost încă pus în vânzare. Ideea comenzilor prealabile a apărut deoarece oamenilor le era greu să obțină articole populare în magazine din cauza popularității acestora.

Pentru comenzile cu Pre-Comandă timpul de livrare poate ajunge la 3 săptămâni.

În momentul expedierii coletului, veți fi notificat prin e-mail și/sau SMS. De asemenea, puteți verifica oricând statusul comenzii pe Site în secțiunea "Comenzile mele".

Agentul companiei de curierat vă va contacta telefonic pentru a vă livra coletul. În cazul în care acesta nu vă găsește la adresă, și nu puteți fi contactat(ă) telefonic, coletul se va întoarce la centrul de livrare. La centrul de livrare, firma de curierat va stabili o nouă dată pentru a expedia coletul.

Coletul va fi păstrat 7 (șapte) zile la firma de curierat.

Puteți să achitați coletul prin numerar la livrare prin agenții companiei de curierat.

 

Termenul de livrare international este de 7-14 zile lucrătoare de la expedierea coletului din depozit.  În zilele de weekend (sâmbătă și duminică) nu se livrează.

Taxa de livrare este de 50 lei (EU) si 80 lei (UK) per colet. Transport gratuit la comenzi de la 600 lei.

POLITICA DE CORECTARE A ERORILOR DE PREȚ ȘI ANULARE A COMENZILOR

Erori de Preț și Discrepanțe
În cazul în care un produs este listat la un preț incorect (inclusiv preț zero) din cauza unei erori de sistem, greșeli umane sau orice altă discrepanță tehnică, ne rezervăm dreptul de a anula comanda respectivă și de a corecta prețul. Ne angajăm să informăm clientul cât mai curând posibil despre această situație.

Notificarea Clientului
În cazul anulării unei comenzi din cauza unei erori de preț, clientul va fi notificat prin e-mail sau telefonic în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii. Vom oferi o explicație clară și, unde este posibil, o alternativă rezonabilă.

Dreptul de a Anula Comenzi
Ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă care conține produse cu prețuri incorecte, fără nicio obligație de a livra aceste produse la prețul incorect. Aceasta include, dar nu se limitează la, comenzi în care prețul afișat este zero sau alte prețuri ce nu reflectă valoarea reală a produsului.

Rambursarea Fondurilor
Dacă o comandă este anulată din cauza unei erori de preț, orice plată efectuată de către client va fi rambursată integral în termen de 5 zile lucrătoare de la data notificării anulării comenzii.

Acceptarea Termenilor și Condițiilor
Prin plasarea unei comenzi pe platforma noastră, clientul acceptă toți termenii și condițiile, inclusiv dreptul nostru de a anula comenzi care includ erori de preț. Acești termeni sunt afișați clar și trebuie acceptați de către client înainte de finalizarea oricărei comenzi.