Cum ne dam seama daca pretul produsului este meritat?
Postat de ANDREI FIERARU
Examinează lista de ingrediente pentru a vedea dacă produsul conține ingrediente de calitate superioară și cu beneficii reale pentru piele. Dacă produsul conține ingrediente scumpe și benefice pentru piele, acesta poate fi o indicație că prețul său este justificat.
Reputația brand-ului:
Caută recenzii ale produsului și ale brand-ului în general pentru a vedea dacă produsele lor sunt apreciate de clienți și dacă brand-ul are o reputație bună în ceea ce privește calitatea și eficacitatea produselor lor.
Ambalajul și prezentarea:
Uneori, produsele cosmetice cu prețuri mai mari vin în ambalaje mai frumoase și sofisticate, care pot crește prețul. Asigură-te că prezentarea și ambalajul produsului nu sunt doar o modalitate de a crește prețul și că acestea sunt benefice și pentru utilizarea produsului.
Experiența personală:
Fiecare persoană este diferită, iar ceea ce funcționează pentru o persoană poate să nu funcționeze pentru alta. Încearcă produsul pentru tine și observă dacă are efecte benefice asupra pielii tale. Dacă produsul îți oferă beneficii vizibile și îți face pielea să se simtă bine, poate fi meritat prețul său.
Munca intensiva
Reflecta procesul necesar pentru a crea produsul, ceea ce poate fi costisitor iar în anumite cazuri, prețul unui produs scump poate fi reflectat în acesta
În general, prețul unui produs cosmetic poate varia foarte mult în funcție de marca, ingrediente, ambalaj și alti factori. Este important să faci cercetări, să citești recenzii și să încerci produsul pentru a decide dacă prețul său este justificat.
Irina Ruban in
Very bad service and 0 client orientation. I wait for my package since 16 of February (today is 24th), on site everything was available, no pre-orders. No one pickup phone, manager via instagram replies very rare and without interest. My order was pre-paid, but haven’t delivered yet. Probably after review you will call me and explain the situation. First time I face with such indifference to a client.
Serviciu foarte slab și 0 concentrare pe client. Îmi aștept coletul din 16 februarie (azi este 24), totul era pe stoc pe site, nu există precomenzi. Nimeni nu ridică telefonul; managerul răspunde prin Instagram foarte rar și fără interes. Comanda mea a fost plătită, dar nu a fost încă livrată. Probabil, după o analiză, mă vei suna și îmi vei explica situația. Este prima dată când întâlnesc o asemenea indiferență față de un client.